We zijn blij met jou als klant
Wil je dringend een nieuw contract afsluiten, dan is het nog wel mogelijk om ons variabel modelcontract af te sluiten. Wij hopen met enkele dagen ook weer een vast contract aan te kunnen bieden.
Heb je een contract bij ons en wil je weten wanneer het tarief verandert? Bekijk of je een contract voor bepaalde of onbepaalde tijd hebt en wanneer je tarief verandert.
We begrijpen dat er veel vragen zijn, dit merken we ook in ons klant contactcentrum. De telefonische wachttijden lopen regelmatig op tot meer dan een uur. Wij adviseren daarom je vragen online te stellen. Ondertussen doen wij er alles aan om je zo goed en snel mogelijk te helpen.
Veelgestelde vragen
- Het kan voorkomen dat je nieuwe termijnbedrag hoger of lager uitvalt dan je huidige termijnbedrag. Dat heeft te maken met je energieverbruik het afgelopen jaar en de prijswijzigingen op de energiemarkt.
- Als je er voor kiest om je contract te niet te verlengen, loopt de levering van stroom en gas gewoon door. Als je contract is afgelopen, ga je automatisch over naar ons variabele tarief voor je huidige producten. Dat betekent dat je leveringstarieven voor stroom en gas meebewegen met de prijzen op de energiemarkt.
- Met een vaste prijs van Eneco weet je altijd waar je aan toe bent. Je hebt de zekerheid van een vaste, scherpe energieprijs voor een langere periode. En bij Eneco ontvang je altijd 100% groene stroom.
- Wil je je energiecontract verlengen met Toon? Neem dan contact op met onze Klantenservice.
Heb je al een Toon? Er verandert niets bij het verlengen van je contract voor stroom en gas, ook niet aan Toon.
1
Hoe werkt verlengen?
Log in op Mijn Eneco
Als je kunt verlengen, staat er in je Mijn Eneco omgeving een persoonlijk verlengaanbod voor je klaar.
2
Kies je aanbod
Kies het verlengaanbod dat het beste bij je past.
3
Klaar!
Binnen enkele minuten is je verlenging geregeld. Je hoeft verder niets meer te doen.
Staat je vraag er niet tussen?
Onze Klantenservice helpt je graag verder.