U bent nu hier

Energiecontract opzeggen

Wat jammer dat je bij ons weg wilt. Heb je een aanbod van een andere leverancier gekregen? Wij helpen je graag met een objectieve prijsvergelijking op basis van je persoonlijke verbruik. Bel onze Klantenservice op 088 – 8 955 955 (je betaalt je gebruikelijke belkosten) en kies optie 2.

Opzegboete

De tarieven van een energiecontract voor meerdere jaren zijn vaak voordeliger. Dat komt omdat wij de energie voor langere tijd inkopen. Zeg je een contract met een langere looptijd eerder op? Dan brengt dat kosten met zich mee. Deze kosten brengen wij in rekening via een opzegboete. In je energiecontract lees je hier meer over.

Hoogte opzegboete

De hoogte van de opzegboete hangt af van de resterende looptijd.

Resterende looptijd van het contract Hoogte opzegboete
1 tot 18 maanden € 50 per energieproduct 
18 tot 24 maanden € 75 per energieproduct 
24 tot 30 maanden € 100 per energieproduct 
Meer dan 30 maanden € 125 per energieproduct 
Service van Eneco

Meters afsluiten 

Als je geen energie verbruikt op een adres, kun je geld besparen door de meters af laten sluiten. Of je geld bespaart hangt af van de periode dat je geen energie gaat gebruiken. Neem voor meer informatie contact op met onze Klantenservice op 088 – 8 955 955 (je betaalt je gebruikelijke belkosten).

Meer informatie in de Eneco Community

Bekijk of jouw vraag over energiecontract opzeggen er ook bij staat

  • Beantwoord door: Eneco Moderator

Of liever samen je vraag oplossen

Eneco Phone

Bellen

Hulp nodig bij het vinden van een antwoord op je vraag? Klik hieronder om naar onze telefoonnummers te gaan:

Telefoonnummers