Alles over je KetelComfort® onderhoudsabonnement

Met het onderhoudsabonnement KetelComfort® houden onze monteurs je ketel in topconditie. Toch iets aan de hand? Bij een storing kun je dag en nacht op ons rekenen. Op deze pagina vind je alle algemene informatie over KetelComfort.



Wil je weten welk abonnement je hebt of wat er wel en niet gedekt wordt? Of wanneer we langskomen voor onderhoud? Bekijk dan Mijn Eneco of de Eneco app.

 

Klant laat een tablet aan een Eneco monteur zien

Storing melden

Heb je op dit moment een storing? Bekijk dan onze storingspagina voor oplossingen. Of neem contact op. Onze  helpt je graag.

Start van het KetelComfort abonnement

Heb je net een KetelComfort abonnement genomen? Een goede keus. We vertellen je graag wat je kunt verwachten.
Woon je buiten de randstad? Dan is de kans groot dat het onderhoud aan je cv-ketel wordt gedaan door een van onze onderhoudspartners. Je krijgt dan vanzelf een brief of e-mail waarin staat wanneer je volgende onderhoudsbeurt is.

Zo vaak komen we langs voor onderhoud

Je abonnement bepaalt hoe vaak we langskomen voor onderhoud:

  • Standaard of Top abonnement: elke twee kalenderjaren onderhoud
  • Standaard+ of Top+ abonnement: elk kalenderjaar

Let op: er zitten niet altijd precies 12 of 24 maanden tussen twee onderhoudsbeurten. Dat is omdat we onze onderhoudsafspraken duurzaam inplannen: we laten onze monteurs zo min mogelijk kilometers rijden. Daarom kan het wat langer of korter duren voordat we weer langskomen. Je ontvangt vanzelf bericht als het tijd is voor onderhoud.

Weten welk abonnement je ook alweer hebt? Bekijk dan de tab "Onderhoud" in Mijn Eneco of de Eneco app.

 

Wat als je cv-ketel niet werkt?

Ondanks het regelmatige onderhoud kan het zo zijn dat je ketel niet goed werkt. Bekijk dan onze storingspagina voor hulp. Hier kun je ook je storing melden als het je zelf niet lukt.

Heb je een storing, maar zijn we nog niet langsgekomen voor een KetelCheck? Neem dan contact op met onze. We helpen je graag. De arbeidskosten en materiaalkosten zijn dan wel voor jou. Je betaalt geen voorrijkosten.

 

Kosten

De kosten voor je onderhoudsabonnement worden automatisch afgeschreven. Ben je ook klant voor stroom en/of gas van Eneco? Dan schrijven we het abonnementsgeld samen met het termijnbedrag voor je stroom en/of gas af. Dit zie je terug op je termijnnota. Ben je alleen KetelComfort klant, dan ontvang je een losse termijnnota. Je kunt al je nota’s bekijken via Mijn Eneco en de Eneco app.

Abonnement opzeggen of verhuizen

Je sluit een KetelComfort abonnement af voor 12 maanden. Daarna kun je het abonnement maandelijks opzeggen. Ga je verhuizen? Dan kunnen we je abonnement overzetten op je nieuwe adres. We moeten dan wel eerst controleren of je nieuwe cv-ketel geschikt is voor onderhoud. Neem daarom eerst contact op met de . Wil je je abonnement opzeggen? Dat kan online.

Wij werken samen met:

Buiten de randstad werken wij samen met partners voor onderhoud en /of storingen. Zo kunnen we je de juiste dienstverlening bieden door bijna heel Nederland. En zijn we snel bij je als je een storing hebt. We werken samen met:
  • Collectief Onderhoud
  • ASN Installaties
  • BSI Breda
  • Gasservice Kennemerland B.V.
  • Gideon 

Tijd voor onderhoud? Dan ontvang je vanzelf een uitnodiging via een van onze partners. Heb je een storing? Dan kun je gewoon contact met ons opnemen via 088 - 895 5000 (24 uur per dag bereikbaar bij storingen).

Goed om te weten: alle partners waar wij mee samenwerken zijn gecertificeerd. Zo is je installatie altijd in goede, veilige en betrouwbare handen. Je kunt op deze pagina zien aan welke verschillende certificeringen wij en onze partners voldoen.

Veelgestelde vragen

Staat je vraag er niet tussen? Onze Klantenservice helpt je graag verder.Naar de Klantenservice