Je huis lekker warm
én veilig

met een cv-ketel onderhoudsabonnement

  • 24/7 bereikbaar voor storingen
  • Voor 15.00 uur gebeld, dezelfde dag een monteur
  • Geen voorrijkosten en arbeidsloon bij onderhoud

Bekijk abonnementen

Wij helpen je graag!

Heb je nog geen onderhoudscontract?

Bekijk de mogelijkheden en bestel direct online. Word je liever telefonisch geholpen, bel dan 088 – 8 955 955 (je betaalt je gebruikelijke belkosten).

Heb je al een onderhoudscontract bij ons?

Bekijk de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet bij of word je liever telefonisch geholpen, bel dan
088 – 8 955 000 (je betaalt je gebruikelijke belkosten).

Kies je onderhoudscontract

Wat gebeurt er na mijn aanvraag?

Bevestiging
Je ontvangt direct per e-mail de bevestiging van je bestelling op het door jou opgegeven e-mailadres.
Bedenktijd
Je hebt 14 dagen bedenktijd na ontvangst van je contract.
Entreebeurt

Binnen 5 werkdagen word je gebeld om de Entreebeurt in te plannen. Hierbij komt de monteur de ketel inspecteren en wordt bepaald of je ketel in het abonnement kan worden opgenomen.

Start abonnement
Het abonnement gaat definitief in als tijdens de ketelcheck blijkt dat je cv-ketel geschikt is.

Wat houdt de Entreebeurt in?

De eerste onderhoudsbeurt + inspectie op veiligheid

Tijdens de Entreebeurt komt een monteur bij je langs om het eerste onderhoud uit te voeren. Doorgaans duurt een Entreebeurt maximaal 1 uur. Als bij de Entreebeurt blijkt dat er achterstallig onderhoud of een storing is, controleert de monteur of hij deze direct kan verhelpen. Mocht de monteur hierdoor meer tijd of extra materiaal nodig hebben, dan zijn de kosten hiervan voor je eigen rekening. Deze kosten zijn namelijk ontstaan voordat je ketel bij ons in onderhoud was.

Veelgestelde vragen

over KetelComfort

  • Waarom is het verstandig mijn cv-ketel in onderhoud te nemen?

    Een goed onderhouden cv-ketel is zuiniger en de kans wordt kleiner dat er eenm storing optreedt. Ook blijft hij veilig werken waardoor gevaarlijke situaties worden voorkomen. Daarnaast ben je verzekerd van een goede storingshulp. Bel je voor 15:00 uur dan word je dezelfde dag nog geholpen. Ten slotte draagt een goed onderhouden cv-ketel bij aan de waarde van je huis.

  • Is Eneco ervaren in het onderhouden van cv-ketels?

    Eneco is een belangrijke speler in de markt voor energie. Niet alleen op het gebied van levering van elektriciteit en gas, maar ook wat betreft het onderhoud van cv-ketels. Eneco heeft al tientallen jaren ervaring op het gebied van service & onderhoud van cv-ketels. Jouw cv-ketel is voor onderhoud bij ons in goede handen.

  • Waar betaal ik precies abonnementskosten voor?

    Met KetelComfort ben je verzekerd van een periodieke onderhoudsbeurt aan jouw cv-ketel. Daarnaast kun je ons inschakelen in geval van storing. Als je vóór 15.00 uur contact met ons opneemt, komt er dezelfde dag nog één van onze experts bij je langs. Afhankelijk van het soort onderhoudscontract dat u heeft, kunnen voorrijkosten en arbeidsloon en materiaal bij een storing of onderhoud voor rekening van Eneco zijn.

  • Wat moet ik doen als ik een storing heb?

    Neem bij een storing contact met ons op. We zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Je belt naar: 088 - 89 55 000. Neem vóór 15.00 uur contact met ons op, dan word je dezelfde dag nog geholpen.

  • Moet ik extra betalen wanneer ik een storing heb?

    Dit is afhankelijk van het abonnement dat je kiest. Bij Standaard en Top hoef je niet extra te betalen voor voorrijkosten en arbeidsloon bij een storing. Mocht er materiaal nodig zijn, dan zijn materiaalkosten die betrekking hebben op randapparatuur (zoals bijvoorbeeld expansievat, radiatoren, leidingwerk, rookgasafvoer) tot €250 zelfs gratis bij KetelComfort Top. Lees hier de verschillen tussen de abonnementen.

  • Hoe snel zijn jullie ter plaatse wanneer ik een storing heb?

    Bij een melding vóór 15.00 uur zullen we nog dezelfde dag bij je langskomen om de storing te verhelpen. Bij spoed of gevaarlijke situaties zijn we uiteraard 24 uur per dag beschikbaar.

  • Hoe kan ik overstappen naar een onderhoudsabonnement van Eneco?

    Je kunt snel en eenvoudig overstappen naar Eneco. Bekijk ons aanbod en kies je abonnement. Kies je ervoor over te stappen naar Eneco, dan helpen we je bij de overstap. Je kunt je huidige onderhoudsabonnement eenvoudig opzeggen met deze opzegbrief. Daarnaast hebben wij de meest voorkomende aanbieders van een onderhoudsabonnement in dit overzicht op een rijtje gezet.

  • Waarom moet ik betalen voor mijn Entreebeurt?

    Voordat wij jouw ketel in onderhoud nemen, controleren we bij de Entreebeurt eerst of alles met je ketel in orde is. Wij nemen jou ketel namelijk pas in onderhoud als deze goed functioneert. Een Entreebeurt duurt maximaal 1 uur. Als bij de Entreebeurt blijkt dat er een storing is, controleert de monteur of hij deze direct kan verhelpen. Mocht de monteur hierdoor meer tijd of extra materiaal nodig hebben, dan zijn de kosten hiervan voor je eigen rekening. Deze kosten zijn namelijk ontstaan voordat je ketel bij ons in onderhoud was.

    Bij onderhoud zijn de voorrijkosten en arbeidsloon voor rekening van Eneco nadat wij jouw ketel in contract hebben genomen. Afhankelijk van het soort onderhoudscontract dat u heeft, kunnen voorrijkosten en arbeidsloon en materiaal bij een storing of onderhoud voor rekening van Eneco zijn.

  • Wanneer plant Eneco mijn onderhoudsbeurt in?

    Je ontvangt een uitnodiging als het tijd is voor onderhoud. Heb je nog geen uitnodiging gekregen, maar meldt jouw Toon "Je ketel is nu toe aan onderhoud."? Neem dan contact met ons op via 088 - 8 955 000.