Je huis lekker warm
én veilig

met een cv-ketel onderhoudsabonnement

  • 24/7 bereikbaar voor storingen
  • Voor 15.00 uur gebeld, dezelfde dag geholpen
  • Geen voorrijkosten en arbeidsloon bij onderhoud

Bekijk abonnementen

Kies je onderhoudscontract

Bekijk de mogelijkheden hieronder en bestel direct online. Word je liever telefonisch geholpen,
bel dan 088 – 8 955 955 (je betaalt je gebruikelijke belkosten).

KetelComfort Standaard en Top zijn ook verkrijgbaar in een Plus-variant, waarbij we elk jaar langskomen voor onderhoud in plaats van om het jaar. Dat kost € 4,50 extra per maand. De Plus-varianten zijn op dit moment niet online te bestellen, maar kun je telefonisch afsluiten via 088 8 955 000 (je betaalt je gebruikelijke belkosten).

Wat gebeurt er na mijn aanvraag?

Bevestiging
Je ontvangt direct per e-mail de bevestiging van je bestelling op het door jou opgegeven e-mailadres.
Bedenktijd
Je hebt 14 dagen bedenktijd na ontvangst van je contract.
Entreebeurt

Binnen 5 werkdagen word je gebeld om de Entreebeurt in te plannen. Hierbij komt de monteur de ketel inspecteren en wordt bepaald of je ketel in het abonnement kan worden opgenomen.

Start abonnement
Het abonnement gaat definitief in als tijdens de ketelcheck blijkt dat je cv-ketel geschikt is.

Wat houdt de Entreebeurt in?

De eerste onderhoudsbeurt + inspectie op veiligheid

Tijdens de Entreebeurt komt een monteur bij je langs om het eerste onderhoud uit te voeren. Doorgaans duurt een Entreebeurt maximaal 1 uur. Als bij de Entreebeurt blijkt dat er achterstallig onderhoud of een storing is, controleert de monteur of hij deze direct kan verhelpen. Mocht de monteur hierdoor meer tijd of extra materiaal nodig hebben, dan zijn de kosten hiervan voor je eigen rekening. Deze kosten zijn namelijk ontstaan voordat je ketel bij ons in onderhoud was.