Storing van je warmte
Als je geen warm water of verwarming hebt ligt dit meestal aan (gepland) onderhoud aan het warmtenet. Met je postcode check je meteen welke storingen en onderhoudswerkzaamheden bij ons bekend zijn.Check actuele storingen in je wijk
Vul je postcode in de checker en kijk of er een storing is. Lukt dat niet, kijk dan bij 'Bekijk alle storingen'. Postcode gevonden? Dan kan je ervan uitgaan dat wij bezig zijn de storing te verhelpen. Staat je postcode er niet tussen? Bel dan onze storingsdienst op 0800-0072.Ongeplande werkzaamheden
Bij ongeplande werkzaamheden kunnen we je soms helaas niet van tevoren informeren. Dat komt omdat niet alle storingen vooraf bij ons bekend zijn.
Hieronder vind je het overzicht van niet-geplande leveringsonderbrekingen:
Wie lost je storing op?
Wie de storing oplost is afhankelijk van de oorzaak van de storing. Het kan een individuele of collectieve storing zijn.Collectieve storing
Bij een collectieve storing ervaren meer huishoudens dit. De oorzaak ligt vaak buiten je woning zoals aan het warmtenet en de warmtetoevoer (zie de rode lijnen in de ).
Individuele storing
Ligt de oorzaak van de storing aan de binnenhuisinstallatie (de blauwe lijnen in de ), dan kan je de storing mogelijk zelf oplossen aan de hand van onderstaande tips.
Ben je de eigenaar van de woning? Neem in dat geval contact op met je installateur. In andere gevallen (bijvoorbeeld een huurwoning) neem je contact op met je huiseigenaar.