Ga naar hoofdinhoud
Thuis
MKB
Grootzakelijk
Over ons
Home
Eneco
Stroom & Gas
Stadswarmte
Product & Advies
Klantenservice
Home
Klantenservice
Realtime thuis storing
Storing Eneco RealtimeThuis
Vervelend dat je een storing hebt met RealtimeThuis. We helpen je graag verder. De meeste storingen kun je makkelijk zelf oplossen. Ook als je niet zo technisch bent. Op deze pagina vind je meer informatie.
Koppelen van je P1 meter met de Eneco app
Hoe kan ik RealtimeThuis koppelen aan mijn app?
Ik kan de QR-code om mijn RealtimeThuis te koppelen niet scannen, wat moet ik nu doen?
Waarom verbindt RealtimeThuis niet met Bluetooth?
Waarom zie ik mijn wifi-netwerk niet in de lijst tijdens het koppelen van RealtimeThuis?
Waarom krijg ik de melding dat mijn wifi wachtwoord onjuist is?
Wat betekent het lampje op mijn P1 meter?
Inzicht in realtime verbruik
Ik heb RealtimeThuis gekoppeld, maar ik heb geen/niet altijd inzicht in mijn realtime verbruik. Wat kan ik doen?
Mijn realtime verbruik grafiek laat geen data zien / is leeg. Wat nu?
Mijn realtime verbruik is volgens de app 0 watt. Hoe kan dit?
Waar kan ik mijn verbruik per apparaat(groep) vinden?
P1 poort
Hoe vind ik de P1 poort op mijn slimme meter?
Wat moet ik doen als de poort van mijn P1 meter al bezet is?
RealtimeThuis en Toon®
Wat moet ik doen als ik ook een Toon Thermostaat heb?
Zie ook
Lees meer over service voor RealtimeThuis
RealtimeThuis annuleren
Ik ga verhuizen