Contract aanpassen
Het kan gebeuren dat je toch de looptijd van je contract of startdatum van de levering wilt aanpassen. Als je het snel aangeeft, kan dat nog. Ook later is het nog mogelijk bepaalde aanpassingen te doen. Lees hier hoe het zit.


Neem contact op

Binnen annuleringstermijn
Heb je 14 dagen of korter geleden een contract bij ons afgesloten? Dan zit je nog binnen de wettelijke bedenktijd. Je kunt dan alles nog veranderen aan je contract. Neem daarvoor contact op met onze Klantenservice.
Na annuleringstermijn
Als de wettelijke bedenktijd van 14 dagen voorbij is, kun je niet zomaar meer iets aanpassen.
Inzien en wijzigen persoonlijke gegevens
Je persoonlijke gegevens zoals je gebruikersnaam, e-mail of adres wijzig je snel en eenvoudig in Mijn Eneco onder het kopje ‘Klantgegevens’.
De looptijd van je contract aanpassen
Je kunt 3 maanden voor het einde van je contract kosteloos overstappen op een ander contract van Eneco. Dan hoef je geen opzegboete te betalen. Je kunt de looptijd van je contract of de startdatum van de levering aanpassen door contact op te nemen met onze Klantenservice.
Veelgestelde vragen
- Je vindt alles over je contract en de voorwaarden in Mijn Eneco. Vind je het antwoord op je vraag daar niet? Neem dan even contact met ons op, we kijken graag met je mee.
- Het energiecontract voor je vakantiehuis voegen we samen met je huidige energiecontract. Geef het gemakkelijk aan ons door via de Klantenservice.
Je persoonlijke gegevens zoals je gebruikersnaam, e-mail of adres wijzig je snel en eenvoudig in Mijn Eneco onder het kopje 'Gegevens' en vervolgens 'Accountgegevens'.
- Je kan altijd producten toevoegen aan je contract. Neem hiervoor even contact met ons op, dan regelen we het voor je.