Bekijk je contract
Ben je op zoek naar je contract en de details uit je contract bij Eneco? Op deze pagina lees je waar je je contract vindt. En hoe je de informatie uit je contract makkelijk opzoekt.Je contract bekijken
In de Eneco app en Mijn Eneco zie je:
- Wat voor contract je hebt
- Wat de looptijd van je contract is
- Wat de einddatum van je contract is (alleen bij een contract voor bepaalde tijd; contracten met onbepaalde tijd hebben geen einddatum)
Wil je je contract downloaden? Zoek dan in je mailbox naar de bevestigingsmail van je energiecontract bij Eneco. Deze mail heeft als onderwerp ‘Contractbevestiging’. Je contract is daar als bijlage aan toegevoegd.
De startdatum van je contract aanpassen
Heb je 14 dagen of korter geleden een nieuw contract afgesloten bij Eneco? Dan zit je nog in de wettelijke bedenktijd. Je kunt dan nog sommige dingen veranderen aan je contract, zoals de startdatum van de energielevering. Start de levering al binnen 2 dagen? Neem dan contact op met de Klantenservice, dan helpen we je snel.
De einddatum van je contract opzoeken
Als je een contract voor bepaalde tijd hebt, dan staat de einddatum op je contract. Maar je kunt hem ook vinden in de Eneco app en Mijn Eneco.Je termijnbedrag online bekijken en aanpassen
Je huidige termijnbedrag vind je niet op je contract, maar in de Eneco app en Mijn Eneco. Je termijnbedrag kan in de loop van de tijd veranderen. Dat kan verschillende redenen hebben:
- Je hebt een variabel contract waardoor de tarieven niet vast staan
- Je hebt meer of minder verbruik dan verwacht, en het termijnbedrag is daarop aangepast
- Externe regelingen die worden doorberekend in je tarief
Je termijnbedrag aanpassen doe je gemakkelijk zelf in de Eneco app en Mijn Eneco.