Alles over je cv-ketel serviceabonnement

Vanaf 1 december 2025 ben je klant van Eneco in Huis voor je serviceabonnement. Er verandert niets aan je contract. De voorwaarden en garanties blijven gewoon hetzelfde. En de monteurs staan nog steeds 24/7 voor je klaar.

Meer informatie over je serviceabonnement

Op de website van Eneco in Huis vind je alle informatie over je serviceabonnement. Bijvoorbeeld:

  • Hoe werkt het eerste onderhoud?
  • Wat is er inbegrepen in mijn abonnement?
  • Wanneer komt de monteur langs?
  • Wat moet ik doen als ik een storing heb?
  • Wat als ik ga verhuizen?
Eneco monteur

Wat als je cv-ketel een storing heeft?

Ondanks het regelmatige onderhoud kan het zo zijn dat je ketel niet goed werkt. Veel storingen kan je namelijk makkelijk zelf oplossen, ook als je niet zo technisch bent. Bekijk de storingspagina van Eneco in Huis voor hulp. Hier kun je ook je storing melden als het je zelf niet kan oplossen.

Kosten van je abonnement: wat verandert?

De kosten van je serviceabonnement veranderen niet.



Betaal je per automatische incasso? Goed om te weten: de kosten voor je serviceabonnement worden door Eneco in Huis altijd op de eerste werkdag van de maand afgeschreven.



Ben je ook klant van Eneco voor stroom, gas, Warmte of Toon? Het incassomoment voor die producten blijft hetzelfde. Je ontvangt twee verschillende nota's. Een vanuit Eneco in Huis voor je serviceabonnement, en een vanuit Eneco Consumenten voor je stroom en gas.



Op de website van Eneco in Huis lees je meer over deze veranderingen. En hoe je contact kan opnemen als je vragen hebt.

Abonnement opzeggen of verhuizen

Je sluit een serviceabonnement af voor 12 maanden. Daarna kun je het abonnement maandelijks opzeggen. Ga je verhuizen? Dan kunnen we vaak je abonnement overzetten op je nieuwe adres. Verhuizen en opzeggen regel je bij Eneco in Huis.

Veelgestelde vragen

Staat je vraag er niet tussen? Onze Klantenservice helpt je graag verder.Naar de Klantenservice