Als je een klacht hebt over Eneco

We willen je altijd zo goed mogelijk helpen. Toch kan het gebeuren dat je een klacht hebt. Dat is vervelend en we horen het dan ook graag van je. Samen zoeken we een oplossing of we leggen je uit wat er precies is gebeurd.

We horen graag van je wat er mis gaat

Klachten nemen we serieus. We horen dan ook graag van je wat er aan de hand is. Bel met onze Klantenservice op 088 - 895 5955 of chat met ons via de rode button op deze pagina.



Ben je niet tevreden over hoe je klacht telefonisch is opgelost? 


Meestal komen we er samen goed uit. Maar heb je ons gebeld en is het niet gelukt? Gebruik dan het contactformulier of stuur ons een brief waarin je duidelijk beschrijft waar je klacht over gaat en wat je van Eneco verwacht. Vermeld in de brief ook je persoonlijke gegevens en klantnummer zodat we je klacht kunnen behandelen en stuur 'm naar:



Eneco Consumenten
Postbus 1014
3000 BA Rotterdam 



Als we er ook na je brief of je online verstuurde klacht niet uitkomen, dan kan je bezwaar maken bij de Geschillencommissie of via het Europese ODR platform. Een geschil moet uiterlijk twaalf maanden na de datum waarop je je klacht bij Eneco indiende aan deze commissie worden voorgelegd. Wil je weten wat je rechten zijn op het gebied van energie? Ga dan naar Consuwijzer, het loket van de overheid voor consumenten.