Als je een klacht hebt over Eneco
We horen graag van je wat er mis gaat
Klachten nemen we serieus. We horen dan ook graag van je wat er aan de hand is. Bel met onze Klantenservice op 088 - 895 5955 of geef je klacht door met het online contactformulier via de rode button op deze pagina.
Ben je niet tevreden over hoe je klacht telefonisch is opgelost?
Meestal komen we er samen goed uit. Maar heb je ons gebeld en is het niet gelukt? Gebruik dan het contactformulier op deze pagina of stuur ons een brief waarin je duidelijk beschrijft waar je klacht over gaat en wat je van Eneco verwacht. Vermeld in de brief ook je persoonlijke gegevens en klantnummer zodat we je klacht kunnen behandelen en stuur 'm naar:
Eneco Consumenten
Postbus 1014
3000 BA Rotterdam
Als we er ook na je brief of je online verstuurde klacht niet uitkomen, dan kan je bezwaar maken bij de Geschillencommissie of via het Europese ODR platform. Wil je weten wat je rechten zijn op het gebied van energie? Ga dan naar Consuwijzer, het loket van de overheid voor consumenten.