Samen zoeken we een oplossing
We willen je graag goed helpen. Toch kan er soms iets mis gaan. Ben je niet tevreden of heb je een klacht? We horen graag wat er aan de hand is, zodat we samen snel een oplossing kunnen vinden.Vertel ons wat er verkeerd gaat
We nemen je probleem serieus en komen graag met je in . Tijdens openingstijden kan je je telefoonnummer via de chatbot aan ons doorgeven. We bellen je dan meestal binnen 10 minuten. Maar je kan ook chatten met een medewerker van de Klantenservice als je dat fijner vindt. Samen zoeken we een gepaste oplossing.
Komen we er samen niet uit?
Meestal vinden we een gepaste oplossing. Komen we er toch niet uit? Dan kan je ons contactformulier invullen, of een brief sturen. We gaan nog een keer je klacht en mogelijke oplossingen onderzoeken. Leg duidelijk uit waarom je ontevreden bent en wat je van ons verwacht. Stuur je een brief, vermeld dan ook je naam, adres, telefoonnummer en klantnummer. Stuur je brief naar: Eneco Consumenten, Postbus 1014, 3000 BA Rotterdam.Extra ondersteuning
Als we er schriftelijk ook niet uitkomen, dan kan je naar de Geschillencommissie Energie. Een geschil moet uiterlijk 12 maanden na de datum waarop je je klacht bij Eneco indiende aan deze commissie worden voorgelegd. Wil je weten wat je rechten zijn op het gebied van energie? Ga dan naar Consuwijzer, het loket van de overheid voor huishoudelijke afnemers. Ben je ondernemer en gebruik je op je leveringsadres vooral energie voor huishoudelijke doeleinden? Dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Energie Zakelijk.