Meer informatie over je serviceabonnement
Op de website van Eneco in Huis vind je alle informatie over je serviceabonnement. Bijvoorbeeld:
- Hoe werkt het eerste onderhoud?
- Wat is er inbegrepen in mijn abonnement?
- Wanneer komt de monteur langs?
- Wat moet ik doen als ik een storing heb?
- Wat als ik ga verhuizen?
Wat als je cv-ketel en/of warmtepomp een storing heeft?
Ondanks het regelmatige onderhoud kan het zo zijn dat je ketel niet goed werkt. Veel storingen kan je namelijk makkelijk zelf oplossen, ook als je niet zo technisch bent. Bekijk de storingspagina van Eneco in Huis voor hulp. Hier kun je ook je storing melden als het je zelf niet kan oplossen.Goed om te weten: met een serviceabonnement voor je cv-ketel en warmtepomp ben je verzekerd van hulp aan beide apparaten. Dus ook als je cv-ketel of warmtepomp los van elkaar in storing zijn.
Kosten van je serviceabonnement
De kosten van je serviceabonnement veranderen niet.
Betaal je per automatische incasso? Goed om te weten: de kosten voor je serviceabonnement worden door Eneco in Huis altijd op de eerste werkdag van de maand afgeschreven.
Ben je ook klant van Eneco voor stroom, gas, Warmte of Toon? Het incassomoment voor die producten blijft hetzelfde. Je ontvangt twee verschillende nota's. Een vanuit Eneco in Huis voor je serviceabonnement, en een vanuit Eneco Consumenten voor je stroom en gas.
Op de website van Eneco in Huis lees je meer over deze veranderingen. En hoe je contact kan opnemen als je vragen hebt.
Abonnement opzeggen of verhuizen
Het serviceabonnement voor je cv-ketel en warmtepomp sluit je af voor 12 maanden. Daarna kun je het maandelijks opzeggen.
Ga je verhuizen? Dan kun je je abonnement op je nieuwe adres overzetten. We moeten wel eerst controleren of de apparaten op je nieuwe adresgeschikt is om in onderhoud te nemen.
Verhuizen en opzeggen regel je bij Eneco in Huis.