Warmte & Koeling
De antwoorden op veelgestelde vragen over Warmte & Koeling vindt u hieronder. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.Facturatie en meters
Staat uw vraag er niet tussen?
Mail dan uw vraag naar warmtezakelijk@eneco.com.
Of bel ons via 088 – 895 3580.
Waar vind ik mijn factuur?
U kunt uw factuur online bekijken in Mijn Eneco Zakelijk.
Meterstanden doorgeven
Hoe geeft u de meterstanden van uw bedrijfspand door? U vindt het hier.
Hoe weet ik of er storing is in mijn straat?
De actuele storingen aan warmte- en of koelinstallaties die bij ons bekend zijn, vindt u op onze website. Is de storing nog niet bekend? Meld deze dan via 0800 - 0072.
Betalingsregeling
Als u uw facturen niet kunt betalen, kan een betalingsregeling uitkomst bieden.
Verbruik inzien
We geven u graag inzicht in uw verbruik. Dat kan op diverse manieren.
Hoe weet ik wanneer er gepland onderhoud plaats vindt?
U ontvangt een brief wanneer er onderhoud gepland is. Daarnaast vindt u alle geplande werkzaamheden op onze website.
Schade en compensatie
Heeft u een klacht?
Mail uw klacht naar warmtezakelijk@eneco.com, bel ons via 088 – 895 3580 of stuur een brief naar Postbus 19020, 3001 BA Rotterdam. Vermeld bij uw klacht altijd uw bedrijfsgegevens en uw klantnummer.
Ik heb schade na een storing van een monteursbezoek
Meld de schade dan via de mail onder vermelding van uw klantnummer en NAW-gegevens. Het mailadres is fm_warmte_operations@eneco.com
Hoe wordt schade afgehandeld?
Heeft u een schadeclaim ingediend? U ontvangt binnen vijf werkdagen een ontvangstbevestiging van Eneco. Binnen 42 werkdagen wordt deze claim inhoudelijk afgehandeld. Mail voor meer informatie..
Heb ik recht op compensatie na een onaangekondigde leveringsonderbreking?
Dit kunt u terugvinden in de algemene leveringsvoorwaarden voor Warmte & Koeling Grootzakelijk. De hoogte van de compensatie staat op het tarievenblad dat hoort bij uw bedrijfssituatie. Wanneer u recht heeft op storingscompensatie, ontvangt u hiervan automatisch bericht.