Warmte & Koeling

De antwoorden op veelgestelde vragen over Warmte & Koeling vindt u hieronder. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Facturatie en meters

Staat uw vraag er niet tussen?

Mail dan uw vraag naar warmtezakelijk@eneco.com.
Of bel ons via 088 – 895 3580.

Waar vind ik mijn factuur?

U kunt uw factuur online bekijken in Mijn Eneco Zakelijk.

Meterstanden doorgeven

Hoe geeft u de meterstanden van uw bedrijfspand door? U vindt het hier.

Hoe weet ik of er storing is in mijn straat?

De actuele storingen aan warmte- en of koelinstallaties die bij ons bekend zijn, vindt u op onze website. Is de storing nog niet bekend? Meld deze dan via 0800 - 0072.

Betalingsregeling

Als u uw facturen niet kunt betalen, kan een betalingsregeling uitkomst bieden.

Verbruik inzien

We geven u graag inzicht in uw verbruik. Dat kan op diverse manieren.

Hoe weet ik wanneer er gepland onderhoud plaats vindt?

U ontvangt een brief wanneer er onderhoud gepland is. Daarnaast vindt u alle geplande werkzaamheden op onze website.

Schade en compensatie

Heeft u een klacht?

Mail uw klacht naar warmtezakelijk@eneco.com, bel ons via 088 – 895 3580 of stuur een brief naar Postbus 19020, 3001 BA Rotterdam. Vermeld bij uw klacht altijd uw bedrijfsgegevens en uw klantnummer.

Ik heb schade na een storing van een monteursbezoek

Meld de schade dan via de mail onder vermelding van uw klantnummer en NAW-gegevens. Het mailadres is fm_warmte_operations@eneco.com

Hoe wordt schade afgehandeld?

Heeft u een schadeclaim ingediend? U ontvangt binnen vijf werkdagen een ontvangstbevestiging van Eneco. Binnen 42 werkdagen wordt deze claim inhoudelijk afgehandeld. Mail voor meer informatie..

Heb ik recht op compensatie na een onaangekondigde leveringsonderbreking?

Dit kunt u terugvinden in de algemene leveringsvoorwaarden voor Warmte & Koeling Grootzakelijk. De hoogte van de compensatie staat op het tarievenblad dat hoort bij uw bedrijfssituatie. Wanneer u recht heeft op storingscompensatie, ontvangt u hiervan automatisch bericht.

Hoe duurzaam is mijn warmte?

Op onze website ziet u per regio hoe duurzaam het warmtenet is en uit welke bronnen dit net is opgebouwd.

Zie ook

Meters en meterstanden

Hier vindt u alle informatie over meters en het doorgeven van meterstanden.

Facturen en betalen

Alles over facturen, nota's, jaarafrekening en eindafrekening.

Verhuizen en overstappen

Regel uw verhuizing of een nieuwe aansluiting. We leggen u uit hoe het werkt.