Nieuwe aansluiting

Heeft u een nieuwe of extra aansluiting voor uw bedrijfspand? Bijvoorbeeld een tijdelijke aansluiting tijdens de bouw, voor een seizoensactiviteit of omdat uw bedrijf uitbreidt? In de meeste gevallen kunnen wij deze aansluiting onder uw huidige contract aanmelden of kan er een nieuw contract voor worden afgesloten.
Stap 2: energiebelasting

Aanvragen aansluiting

Via www.mijnaansluiting.nl/home vraagt u een nieuwe aansluiting voor stroom of gas aan. U ontvangt dan een offerte voor het bouwen van de nieuwe aansluiting. Zodra u akkoord geeft op deze offerte, krijgt u de EAN-code van uw nieuwe aansluiting.

Aansluiting aanmelden bij Eneco

Via Mijn Eneco Zakelijk kunt u gemakkelijk een extra aansluiting aanmelden. We kijken samen of we uw nieuwe aansluiting kunnen aanmelden onder uw huidige contract of dat er een nieuw contract moet worden afgesloten. Wij sturen u een addendum ter ondertekening voor het toevoegen van de nieuwe locatie en melden de netbeheerder dat wij leverancier zijn geworden van uw aansluiting.

Hulp van onze Klantenservice

Komt u er niet uit? Wij kunnen de aanmelding voor u in orde maken. U kunt dan het beste een e-mail of brief sturen naar onze Klantenservice voor het aanmelden van de aansluiting met daarin de volgende gegevens:



  • Uw klantnummer
  • EAN-code(s) van uw nieuwe aansluiting
  • Verwachte jaarvolume(s)
  • Gewenste ingangsdatum van uw nieuwe aansluiting

Facturen voor de nieuwe aansluiting

Heeft u aanvullende wensen voor de facturen van uw nieuwe locatie, bijvoorbeeld een afwijkend factuuradres of een verzamelfactuur? Geef deze op tijd aan ons door. Zonder bericht van u gebruiken we de bij ons bekende gegevens.
Vrouw kijkt naar telefoon

Komt u er niet uit?

Neem dan contact met ons op. U kunt ons bereiken via telefoon of e-mail. We helpen u graag.