Samen gebruiken we een nieuw administratief systeem
We willen u zo goed mogelijk van dienst zijn. Nu en in de toekomst. Zodat u altijd optimaal inzicht heeft in uw energiezaken, relevante informatie en slimme oplossingen krijgt én uw energiezaken snel en makkelijk regelt. Daarom verhuizen we onze administratie naar een nieuw systeem. Ook dit is onderdeel van de ambitie om samen klimaatneutraal te zijn in 2035.
Wat betekent dit nieuwe systeem voor u?
- Uw contractafspraken en voorwaarden blijven hetzelfde.
- U heeft een nieuw contractnummer. Het nummer staat bij ‘Contractgegevens’ in Mijn Eneco Zakelijk.
- U heeft ook een nieuw klantnummer, dat staat bovenaan dit bericht.
- Onze klantenservice heeft nieuwe contactgegevens: vanaf nu bereikt u ons op 088 895 55 30 of via servicezakelijk@eneco.com.
- U heeft een nieuw account voor Mijn Eneco Zakelijk. De inloggegevens ontvangt u in een e-mail.
- Uw oude informatie gaat niet mee naar het nieuwe systeem. Uw oude account blijft wel gewoon actief en wordt niet verwijderd. Zo kunt u uw oude gegevens dus altijd terugzien.
- Heeft u geen slimme meter? Dan vragen we u om de meterstanden door te geven. Als u wel een slimme meter heeft ontvangen we de stand van uw netbeheerder. Als u op basis van voorschotten betaalt, ontvangt u een tussentijdse afrekening. Uw voorschotbedrag wordt opnieuw berekend.
- De betaling van uw facturen verloopt vanaf nu via een nieuw bankrekeningnummer: NL30 ABNA 012 8851716 t.n.v. Eneco Zakelijk B.V.