Klacht indienen

Wat vervelend dat u een klacht hebt. We doen ons uiterste best om er samen uit te komen. Neem contact op met onze Klantenservice via 088 - 895 3592 (u betaalt alleen de gebruikelijke belkosten). Leg in dit telefoongesprek goed uit wat uw klacht is en wat u van ons verwacht.
Stap 1 - Bel voor advies

Telefonisch geen oplossing?

Als er in het telefoongesprek geen goede oplossing is gevonden, kunt u de klacht op papier zetten of e-mailen. Dan is het voor iedereen duidelijk wat uw klacht precies is en wat u van ons verwacht. We nemen de klacht dan alsnog in behandeling.

Vermeld in de brief of e-mail klantgegevens en -nummer. Stuur de brief naar:

Eneco Zakelijk B.V.
Postbus 5
3000 AA Rotterdam

zakelijk@eneco.com

Uw klacht bij de rechtbank

Meestal komen we er samen uit als u een klacht heeft. Als dat niet het geval is, kunt u bezwaar maken bij de rechtbank van Rotterdam.