Eindnota
Meterstanden doorgeven voor de eindnota
Gaat de eindnota (ook) over energie die je van ons afneemt, dan hebben we de eindmeterstanden nodig. Je krijgt van ons een e-mail met het verzoek om online de meterstanden door te geven. Hebben we geen mailadres van je, of heb je aangegeven per post bericht van ons te willen ontvangen, dan krijg je een meterstandenkaart via de post. Je geeft de meterstanden door op de datum van de sleuteloverdracht of op de laatste dag van je contract met ons.
Bijbetalen of geld terug
Op de eindnota zie je meteen of je moet bijbetalen of geld terugkrijgt. Was je termijnbedrag te laag, dan zul je op je eindnota zien dat je moet bijbetalen. Als het termijnbedrag juist te hoog was, krijg je je geld terug.
Opzegboete op je eindfactuur
Je energiecontract was geldig voor een bepaalde contractperiode, meestal is dat 1 of 3 jaar. Zeg je het contract vóór de einddatum op, dan moet je een opzegboete betalen.
Veelgestelde vragen
- Nee, dat is de jaarnota. Daar kun je hier meer over lezen. De eindnota krijg je alleen als je verhuist, overstapt naar een andere energieleverancier of een van onze energieproducten niet meer gebruikt.
- In veel gevallen kun je via onze Klantenservice een correctie op de eindnota aanvragen.
- We sturen je de eindnota via e-mail. Staat hij ook niet in je spam inbox? Neem dan contact op met onze Klantenservice.
