Klacht over Eneco
Het liefste helpen we je zo goed mogelijk. Heb je toch een klacht? Dan proberen we er samen zo goed mogelijk uit te komen. Neem contact op met onze Klantenservice via 010 - 890 6988 (je betaalt alleen je gebruikelijke belkosten).
Als je er telefonisch niet uitkomt
Ben je niet tevreden met het telefoongesprek? Dan kun je de klacht op papier zetten of sturen via e-mail. Dan is het voor iedereen duidelijk wat je klacht precies is en wat je van ons verwacht. Vermeld in je brief of e-mail je klantgegevens en -nummer zodat wij je klacht kunnen behandelen. Stuur de brief naar:
Eneco MKB
Postbus 1014
3000 BA Rotterdam
Je klacht bij de Geschillencommissie
Meestal komen we er samen wel uit als je een klacht hebt. Als dat niet het geval is, kun je bezwaar maken bij de Geschillencommissie . In de Kwaliteitscriteria lees je daar meer over. Een geschil moet uiterlijk twaalf maanden na de datum waarop je je klacht bij Eneco indiende aan deze commissie voorleggen. Je kunt je geschil ook voorleggen via het Europese ODR platform.