Als je een klacht hebt over Eneco
We horen graag van je wat er mis gaat
Klachten nemen we serieus. We horen dan ook graag van je wat er aan de hand is. Bel met onze Klantenservice op 010 - 890 6988 of chat met ons via de rode button op deze pagina.
Ben je niet tevreden over hoe je klacht telefonisch is opgelost?
Meestal komen we er samen goed uit. Maar heb je ons gebeld en is het niet gelukt? Gebruik dan het contactformulier of stuur ons een brief waarin je duidelijk beschrijft waar je klacht over gaat en wat je van Eneco verwacht. Vermeld in de brief ook je klantgegevens en -nummer zodat we je klacht kunnen behandelen. Stuur de brief naar:
Eneco MKB
Postbus 1014
3000 BA Rotterdam
Je klacht bij de Geschillencommissie
Meestal komen we er samen wel uit als je een klacht hebt. Als dat niet het geval is, kun je bezwaar maken bij de Geschillencommissie. In de Kwaliteitscriteria lees je daar meer over. Een geschil moet uiterlijk twaalf maanden na de datum waarop je je klacht bij Eneco indiende aan deze commissie voorleggen. Je kunt je geschil ook voorleggen via het Europese ODR platform.