Als je een klacht hebt over Eneco

We willen je altijd zo goed mogelijk helpen. Toch kan het gebeuren dat je een klacht hebt. Dat is vervelend en we horen het dan ook graag van je. Samen zoeken we een oplossing of we leggen je uit wat er precies is gebeurd.
Illustratie van een man met headset die een vrouw helpt

We horen graag wat er mis gaat

Klachten nemen we serieus. We horen dan ook graag van je wat er aan de hand is. Chat met ons of neem contact op met onze Klantenservice op 010 - 890 6988.

Ben je niet tevreden over hoe je klacht telefonisch is opgelost? 

Meestal komen we er samen goed uit. Maar heb je ons gebeld en is het niet gelukt? Gebruik dan het contactformulier of stuur ons een brief waarin je duidelijk beschrijft waar je klacht over gaat en wat je van Eneco verwacht. Vermeld in de brief ook je klantgegevens en -nummer zodat we je klacht kunnen behandelen. Stuur de brief naar:



Eneco MKB
Postbus 1014
3000 BA Rotterdam

Je klacht bij de Geschillencommissie

Meestal komen we er samen wel uit als je een klacht hebt. Als dat niet het geval is, kun je bezwaar maken bij de Geschillencommissie. In de Kwaliteitscriteria lees je daar meer over. Een geschil moet uiterlijk twaalf maanden na de datum waarop je je klacht bij Eneco indiende aan deze commissie voorleggen. Je kunt je geschil ook voorleggen via het Europese ODR platform.
Man met telefoon vrouw met tablet kijkend naar scherm

Kom je er niet uit?

Vind je niet wat je zoekt, neem dan contact met ons op. Je kunt ons bereiken via

  • E-mail
  • Eneco digitale assistent
  • Telefoon

We helpen je graag.