Huurapparaat en servicecontract bij verhuizing

In je huidige pand een servicecontract of huurapparaat? En gaat je bedrijf verhuizen? Dan wil je alles natuurlijk goed regelen. Bekijk alle mogelijkheden.
Illustratie van een CV-ketel

Nog geen servicecontract voor je nieuwe pand?

Onze Klantenservice helpt je graag telefonisch verder.

Apparaten huren

Je hebt een apparaat zoals een boiler, cv-ketel of geiser van Eneco in je bedrijfspand. Gaan jullie verhuizen? Dan zijn er drie keuzes:

  1. De nieuwe gebruiker van het pand neemt het huurapparaat over
    We sturen de nieuwe gebruiker een nieuw huurcontract. Dat gaat in vanaf de sleuteldatum.

  2. Laat het huurapparaat verwijderen
    Het kan zijn dat de nieuwe gebruiker het huurapparaat niet wil overnemen. Dan kun je het apparaat uit je pand laten verwijderen door Eneco. Daar zijn wel kosten aan verbonden.

  3. Je koopt het huurapparaat
    Je kunt het dan meenemen naar het nieuwe pand of in overleg achterlaten in het huidige pand.

Servicecontract

Heeft je bedrijf naast een servicecontract ook stroom of gas van Eneco? Dan wordt het servicecontract automatisch beëindigd zodra je de verhuizing doorgeeft.

Alleen een servicecontract bij Eneco? Dan heeft je bedrijf een contract voor het onderhoud van je cv-ketel, geiser, ventilatiesysteem of haard afgesloten voor een jaar. Is het jaar voorbij? Dan kun je het abonnement maandelijks opzeggen. Stuur een e-mail naar warmtewinner@eneco.com of bel naar 010 - 890 6944 om je contract op te zeggen.

In het nieuwe pand ook een servicecontract?

Je servicecontract kan helaas niet met je bedrijf meeverhuizen. Wil je in het nieuwe bedrijfspand wel weer een servicecontract van Eneco? Dan kun je natuurlijk een nieuw contract afsluiten.

Veelgestelde vragen

Man met telefoon vrouw met tablet kijkend naar scherm

Kom je er niet uit?

Vind je niet wat je zoekt, neem dan contact met ons op. Je kunt ons bereiken via

  • E-mail
  • Eneco digitale assistent
  • Telefoon

We helpen je graag.