Eneco VerhuisService

  • Geef uw verhuizing online door
  • Of meld een nieuwe locatie aan
  • Vragen? Bel ons tussen 08.00 - 21.00 uur

Ga naar:

Man met doos

Verhuizing doorgeven

Uw bedrijf gaat verhuizen! Een drukke tijd waarin u veel moet regelen. Gelukkig is het verhuizen van uw zakelijke energie zo geregeld. Geef eenvoudig uw nieuwe adres en uw verhuisdatum aan ons door en wij zorgen voor de rest. Zo weet u zeker dat u op uw nieuwe locatie meteen goed van start kunt. En natuurlijk regelen we ook alles voor uw oude locatie.

Verhuizing doorgeven

Nieuwe locatie doorgeven

Krijgt uw bedrijf er een nieuwe locatie bij? Proficiat! We regelen ook voor uw nieuwe locaties natuurlijk graag uw energiezaken. Dan weet u zeker dat u ook daar direct over stroom en gas beschikt. Bel ons op 010 - 890 69 88 op werkdagen van 08.00 – 21.00 uur en we maken het meteen voor u in orde.

Vergadering

Alles wat u wilt weten

over de verhuizing van uw zakelijke energie
  • Hoe geef ik een verhuizing door?

    Geef uw verhuizing tijdig aan ons door. Dat kan eenvoudig online of telefonisch via 010 – 890 69 88 (bereikbaar op werkdagen van 8.00 – 21.00 uur).

  • Wat als ik op beide adressen energie nodig heb?

    Dat is geen enkel punt. Geef door wanneer de sleuteloverdracht plaatsvindt. Wij zorgen ervoor dat u in beide panden over energie beschikt.

  • Wat voor gevolg heeft dit voor mijn termijnbedrag?

    Uw termijnbedrag op uw nieuwe adres berekenen wij aan de hand van het verbruik van de vorige gebruiker. Verwacht u dat uw verbruik heel anders zal zijn, bijvoorbeeld omdat u meer apparatuur gebruikt of langere openingstijden heeft? Geen probleem: zodra u bent verhuisd, kunt u eenvoudig uw termijnbedrag aanpassen aan uw situatie.

  • De sleuteldatum van mijn nieuwe pand is nog niet bekend.

    Geef in dat geval de datum door dat u de sleutel verwacht te krijgen. Dan zorgen wij ervoor dat er tijdig geleverd kan worden in uw nieuwe pand. Verandert de datum later? Geef die dan aan ons door, zodat u wel een juiste nota ontvangt.

  • Kan ik Toon® gebruiken op mijn nieuwe adres?

    Ja, meestal kunt u ook Toon in uw nieuwe pand gebruiken. Nadat u de verhuizing heeft doorgeven, krijgt u bericht van ons over de mogelijkheden van Toon in uw nieuwe pand.

  • Kan mijn cv-ketel, boiler of ander huurapparaat meeverhuizen?

    Nee, dan kan niet. Het huurapparaat hoort bij het pand en verhuist niet mee naar uw nieuwe locatie. Zodra u de verhuizing doorgeeft, beëindigen we de huur op uw oude adres. Gaat u naar een pand met een huurapparaat, dan kunt u de huur van dat apparaat overnemen. Wilt u dat niet, geef dat dan door aan de verhuurder van het apparaat. Zij regelen dan de verdere afhandeling.

  • Mijn nieuwe adres heeft andere energievoorzieningen dan mijn oude adres. Wat nu?

    Mogelijk heeft u op uw oude adres warmte en op uw nieuwe adres aardgas. Of juist andersom. Wij zorgen er automatisch voor dat u op uw nieuwe adres de juiste producten van ons krijgt.

  • Wat doen jullie nadat ik mijn verhuizing heb doorgegeven?

    Uw nieuwe adres:

    We melden uw verhuizing aan uw lokale netbeheerder. We regelen dan ook meteen het contract met uw netbeheerder, zodat u gebruik mag maken van het stroom- en gasnetwerk. Vlak voor de sleuteloverdracht ontvangt u een verzoek om meterstanden door te geven. Daarna berekenen we het termijnbedrag voor uw nieuwe adres.

    Uw oude adres:

    Vlak voor de sleuteloverdracht sturen we u een verzoek om uw meterstanden door te geven. Daarna maken we uw eindnota op.

Contact met Eneco Zakelijk

We helpen u graag

Heeft u een vraag, interesse in Eneco of behoefte aan advies? Neem contact op met onze zakelijke klantenservice. U kiest zelf de manier waarop u contact wilt.

mailen met eneco    Laat u terugbellen

Of bel 010 - 890 6988, op werkdagen van 08.00 tot 21.00 uur.