Eerste hulp bij storing

  • Alle contactgegevens op een rij
  • Direct contact met hulptroepen
  • Ruime telefonische openingstijden

Ga naar:

Een storing komt natuurlijk altijd ongelegen. Daarom helpen we u graag zo snel mogelijk verder. Hieronder vindt u een overzicht van onze producten met de bijbehorende contactgegevens bij storingen.

Icoon stroom en gas

Gas of elektriciteit

Een probleem in de levering van uw elektriciteit of gas ligt niet bij Eneco als leverancier, maar bij uw netbeheerder. Bel hiervoor het gratis storingsnummer: 0800 - 9009.
Op www.gasenstroomstoringen.nl ziet u of er een storing in uw buurt bekend is.

(Bron)warmte en warm tapwater

Kijk bij een storing in de levering van warmte op deze pagina. U vindt er een overzicht van de actuele storingen. Staat uw storing er niet tussen? Bel gratis met Eneco Warmte & Koude 0800 - 0072 (24/7).

Speciaal voor tuinders
Heeft u als tuinder een storing in de warmte en/of CO2 van Eneco? Bel dan met 088 – 895 3700 (24/7).

Icoon cv ketel

Cv-ketel, boiler of geiser

Heeft u een storing aan uw geiser, boiler of cv-ketel? Neem contact op met Eneco Installatiebedrijven op 088 - 895 5000 (24/7).

Icoon auto

Elektrisch Laden support

Thuislaadpunt of zakelijk laadpunt
Bel met 088 - 170 7700. Buiten openingstijden wordt u automatisch doorverbonden met de storingsdienst.

Laadpas van Eneco
Neem bij problemen met laden altijd eerst contact op met de beheerder van het laadpunt. Deze kan de meeste problemen oplossen. Helpt dat niet? Controleer of er iets mis is met de laadkabel of de auto zelf. Voor een defecte laadpas neemt u contact op met onze helpdesk via 088 - 170 7700.

Icoon Toon

Toon support

Heeft u problemen met uw Toon, of is er sprake van een storing? Kijk op de pagina Toon Support voor de meest gestelde vragen of bekijk de Toon hulpvideo's. U kunt ook bellen met 088 - 895 5959 (tussen 08.00 en 20.00 uur).

Gebouwmanager

Gebouwmanager support

Heeft u problemen met het inloggen in uw Eneco Gebouwmanager? Neem dan contact op met 088 - 895 5426 (werkdagen tussen 9.00 uur en 17.00 uur) of stel uw vraag per e-mail via gebouwmanager@eneco.com.

Icoon storing

Elektriciteits- en/of gasmeter

Heeft u een storing aan uw meter? Check eerst of u een klein- of grootverbruik aansluiting heeft.

Kleinverbruik aansluiting
E: ≤ 3x80 ampère én
G: < 40 m3 per uur (t/m G25)

Neem contact op met uw netbeheerder. Op Energie Data Services Nederland kunt u checken wie dit is.

Grootverbruik aansluiting
E: > 3x80 ampère of
G: > 40 m3 per uur (> G40)

Neem contact op met uw meetbedrijf.

Contact met Eneco Zakelijk

We helpen u graag

Heeft u een vraag, interesse in Eneco of behoefte aan advies? Neem contact op met onze zakelijke klantenservice. U kiest zelf de manier waarop u contact wilt.

mailen met eneco Laat u terugbellen

Of bel 010 - 890 6988, op werkdagen van 08.00 tot 19.00 uur.

Bent u een particuliere klant? Bel dan 088 - 895 5955.