Meterstanden

Grootverbruikaansluiting

  • Uw klantnummer begint met een K
  • Uw opnamekenmerk begint met 10

Ga naar:

Op deze pagina kunt u de meterstanden van uw aansluiting doorgeven. Hiervoor heeft u per post een verzoek ontvangen om uw meterstanden door te geven. Voor een goede verwerking van uw meterstanden vragen we u het opnamekenmerk en huisnummer dat op het verzoek staat hieronder in te vullen.

Uw verbruik is nodig voor:

  • het berekenen van een juiste jaarnota,
  • als u uw contract wijzigt,
  • als u uw contract opzegt,
  • als u gaat verhuizen,
  • als u gaat overstappen.

Grootverbruik aansluiting?

U heeft een grootverbruik aansluiting als:


> 3x80 ampère of


 > 40 m3 per uur (> G40)

U vindt deze informatie op uw meter en op uw factuur.

Geef de meterstanden door

van uw aansluiting

Goed om te weten

Krijgt u een foutmelding bij het invullen? Dan kan het volgende het geval zijn:

U heeft een kleinverbruik aansluiting

U kunt dit herkennen aan uw klantnummer. Begint uw klantnummer met een cijfer? Dan heeft u een kleinverbruik aansluiting en kunt u hier uw meterstanden doorgeven. Begint uw klantnummer met een K, dan heeft u een grootzakelijke aansluiting en kunt u uw meterstanden op deze pagina doorgeven.

Uw opnamekenmerk is verouderd

In dat geval dient u de meterstanden per e-mail aan te leveren bij uw brancheteam. De contactgegevens van uw brancheteam kunt u ook terugvinden op uw factuur. Geldt bovenstaande niet voor u en krijgt u nog steeds een foutmelding? Neem dan contact op met uw brancheteam.

Contact met Eneco Zakelijk

We helpen u graag

Heeft u een vraag, interesse in Eneco of behoefte aan advies? Neem contact op met onze zakelijke klantenservice. U kiest zelf de manier waarop u contact wilt.

mailen met eneco Laat u terugbellen

Of bel 010 - 890 6988, op werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur.

Bent u een particuliere klant? Bel dan 088 - 895 5955.