Download de app

Energie, dat wil je snel en goed geregeld hebben. En dat kun jij toch het beste?
Goed nieuws, met de gratis Eneco app kan dat.

  • Zelf eenvoudig je gegevens aanpassen.
  • Al je betalingen overzichtelijk op een rij.
  • Inzicht in je verbruik in euro’s.
  • Met een slimme meter geen verrassingen op je jaarnota met de Tussenstand.

Download de app voor Apple Download de app voor Android

Wat kan ik met de Eneco app?

  • Tussenstand van je jaarnota
  • Termijnbedrag inzien en wijzigen
  • Verbruik inzien
  • Meterstanden doorgeven
  • Nota’s bekijken en downloaden

En met een slimme meter zie je zelfs dagelijks hoe je ervoor staat ten opzichte van je jaarnota én adviseren we je over je termijnbedrag.

Download Apple Download Google

Praat mee over de Eneco app

Pics

Yeah! De nieuwe Eneco app staat live.

Tot mij verrassing stond er zojuist een compleet veranderde Mijn Eneco app klaar in de Play Store. Ik ga mij licht er over laten schijnen. Misschien kan een van de Moderators vertellen wat de nieuwe functies zijn?

2 maanden geleden - mAiden
4 Reacties
Lees verder
Pics

Hoi Ricardo, Stond deze opsomming er in de playstore dan niet bij:

2 maanden geleden - Brandje
Pics

Stond er wel bij Ton. Bij Android moet je daar specifiek op drukken, anders laat die maar gedeelte zien. Eerste min punt is alweer een feit. Erg jammer.

2 maanden geleden - mAiden
Pics

Klopt! Ik heb dat al via de chatfunctie aan Denise gemeld. Ze zijn daar nog mee bezig. Ben blij dat nuveindelijk de teruglevering er in staat, had al sinds de laatste test in augustus 2016 te HQ Rdam daar een verzoek voor lopen. Want de data is immers op de servers van Eneco aanwezig. Ik ben er erg blij mee.

2 maanden geleden - Brandje
Pics

Vind de app er mooi uitzien. Ben zelf erg blij met het kunnen inzien van de teruglevering. Ook de vergelijking met voorgaande jaren (zeker voor Gas) vind ik erg interessant, nu is direct duidelijk dat onze isolatie (vloer- en spouwmuurisolatie) zijn effect heeft gehad. Tussenstand 2.0 werkt nog niet helemaal optimaal 'Op dit moment werk onze glazenbol voor de Tussenstand niet. Probeer het later nog eens. Ben daarnaar wel erg benieuwd.

2 maanden geleden - Robin Harmsen

Veelgestelde vragen

  • Wat is de Tussenstand in de app?

    Niemand wil bijbetalen aan het eind. Jij ook niet, daarom proberen we met de Tussenstand jou een zo goed mogelijk beeld te geven hoe jij gaat uitkomen op je jaarnota. Op basis van je geschatte verbruik ten opzichte van je huidige verbruik doen we een voorspelling voor jou hoe je gaat uitkomen. Dit advies proberen wij zo nauwkeurig mogelijk te doen.

  • Ik heb mijn jaarnota gehad en die komt niet overeen met de Tussenstand.

    Dat kan voorkomen. De tussenstand is een voorspelling en een advies die we elke 2 maanden opnieuw berekenen. We proberen dit zo goed mogelijk uit te voeren maar het kan helaas voorkomen dat ons advies er naast zit als er in de laatste twee maanden veel extra verbruik is geweest.

  • Kan ik ook met een conventionele meter ook meterstanden invoeren in de app voor meer inzicht?

    Nee, jammer. Daar balen we zelf ook van. Maar we zijn druk bezig met de mogelijkheden te onderzoeken om dit toe te voegen aan de Eneco app. Je hoort nog van ons!

  • Zijn Toon en de Eneco app aan elkaar gekoppeld?

    Nee nog niet. Super jammer natuurlijk. We zijn druk bezig om te kijken hoe we op een logische manier de Toon en de Eneco app aan elkaar kunnen koppelen. Maar dit is nog wel ingewikkeld. Zodra dit we dit kunnen dan hoor je dit als gebruiker natuurlijk als eerste.

  • Moet ik een Mijn Eneco account hebben om de app te gebruiken?

    Wil je de app gebruiken dan heb je een Mijn Eneco account nodig. Heb je nog geen Mijn Eneco account? Meld je dan hier aan.

  • Is de app voor ieder type smartphone geschikt?

    De app is gebouwd voor iPhones (het Apple iOS platform, iOS 9.0 en hoger) en Android (Google Android platform, Android 4.4 en hoger) toestellen. Hiervoor is gekozen omdat de meeste gebruikers een van deze twee platformen heeft. De app is niet geschikt voor Microsoft toestellen.

Of liever samen je vraag oplossen

Eneco Phone

Bellen

088 - 8 955 955

(je betaalt je gebruikelijke belkosten)

De afgelopen week was de wachttijd gemiddeld 2 minuten. Bekijk antwoorden op de meest gestelde vragen over je termijnbedrag, de jaarnota en het doorgeven van meterstanden.

Eneco textbox

Vind je antwoord op ons forum en social media

Op het Eneco Forum kun je je vraag eenvoudig voorleggen aan andere klanten en antwoorden lezen op eerdere vragen. Ook is Eneco bereikbaar via Twitter en Facebook, op werkdagen van 08.00 tot 21.00 uur en zaterdag en zondag van 10.00 tot 16.00 uur. Op het forum en social media helpen we elkaar.

Naar het Forum

Eneco Postcard

Stuur een bericht

Stel direct je vraag aan de juiste expert via ons e-mailformulier. Binnen twee werkdagen ontvang je een bericht van ons.

Vraag stellen