U bent nu hier

Als je een klacht hebt over Eneco

Als je niet tevreden bent over Eneco of je energielevering, geef je klacht dan door via dit klachtenformulier. We gaan dan direct voor je aan de slag.

Geschillencommissie

Klachten nemen wij serieus. Meestal komen we er samen dan ook goed uit. Ben je onverhoopt niet tevreden met onze reactie, maak dan bezwaar bij de Geschillencommissie. In de Kwaliteitscriteria lees je hier meer over. Een geschil moet uiterlijk 12 maanden na de datum waarop je je klacht bij Eneco indiende aan deze commissie worden voorgelegd. Je kunt je geschil ook voorleggen via het Europese ODR platform
Wil je weten wat je rechten zijn op het gebied van energie? Ga dan naar Consuwijzer, het loket van de overheid voor consumenten.

Of liever samen je vraag oplossen

Eneco Phone

Bellen

Hulp nodig bij het vinden van een antwoord op je vraag? Klik hieronder om naar onze telefoonnummers te gaan:

Telefoonnummers

Eneco Postcard

Stuur een bericht

Stel direct je vraag aan de juiste expert via ons mailformulier. Binnen twee werkdagen ontvang je een bericht van ons.

Vraag stellen