Gefeliciteerd! Jij kunt nu met de WarmteWinner® aan de slag, want je mag ‘m als één van de eersten in Nederland bestellen. Er is een beperkte eerste serie beschikbaar, speciaal voor mensen die al een tijd ingeschreven staan. 

  • Waar betaal ik servicekosten WarmteWinner voor?

    Met een onderhoudsabonnement kun je altijd bellen of e-mailen wanneer er problemen zijn met je WarmteWinner, en komt er een gespecialiseerde monteur bij je thuis langs om de problemen op te lossen. Kies je voor het WarmteWinner plus-pakket, krijg je daarnaast ook nog eens jaarlijks een onderhoudsbeurt voor je WarmteWinner en cv-ketel. Dit zorgt er niet alleen voor dat de WarmteWinner beter presteert, maar ook dat beide apparaten langer mee zullen gaan.

  • Waarom heb ik een onderhoudspakket nodig?

    Het door een specialist laten onderhouden van de WarmteWinner in combinatie met je cv-ketel zorgt er niet alleen voor dat de WarmteWinner beter presteert, maar ook dat beide apparaten langer mee zullen gaan.

  • Is de WarmteWinner geschikt voor mijn woning?

    De WarmteWinner is een slimme vervanging van je mechanische ventilatiebox en werkt samen met je cv-installatie en met Toon. Het is dus noodzakelijk dat je al mechanische ventilatie hebt en een Toon. Daarnaast is er natuurlijk voldoende ruimte nodig om de WarmteWinner naast je cv-ketel te kunnen plaatsen. Voordat de WarmteWinner wordt geïnstalleerd, doen we een schouw om te kijken of jouw woning geschikt is.

  • Hoe krijg ik subsidie op de WarmteWinner?

    Je kunt € 1400 subsidie krijgen op de WarmteWinner. Bij de subsidie-aanvraag moet je onder andere je installatiebewijs en factuur van de WarmteWinner indienen. Je kunt de subsidie met je DigiD aanvragen via deze website: www.mijn.rvo.nl.

Meer weten?

Ga naar eneco.nl/warmtewinner

Of bel met Duurzaam Advies, 088-8955 955 - optie 4 (lokaal tarief, incl. je telefoonkosten)
Bereikbaar op werkdagen tussen 8.00 en 18.00 uur