U bent nu hier

Als je een klacht hebt over Eneco

Als je een klacht hebt over Eneco, dan horen we dat graag. Samen zoeken we een oplossing of leggen we goed uit wat er is gebeurd.

Neem hiervoor contact op met onze klantenservice op 088 8955 955. Onze medewerkers helpen je graag. Geef aan waar je klacht over gaat en welke oplossing je van ons verwacht.

Als je er toch niet uitkomt

Soms lukt het toch niet er direct telefonisch uit te komen met de medewerker. Dat kan gebeuren. Zet dan je klacht duidelijk op papier of op e-mail. Dan is voor iedereen helder waar de klacht over gaat, en wat je van Eneco verwacht. Mochten we ook na je brief of email er niet uitkomen, dan kun je deze brief of email eventueel ook gebruiken als je bezwaar wilt maken bij de Geschillencommissie.

Vermeld in je brief of e-mail je persoonlijke gegevens en klantnummer, zodat wij je klacht kunnen behandelen en stuur deze naar:

Eneco Consumenten
Postbus 1014
3000 BA Rotterdam
klantenservice@eneco.com

Geschillencommissie

Klachten nemen wij serieus. Meestal komen we er samen dan ook goed uit. Ben je onverhoopt niet tevreden met onze reactie, maak dan bezwaar bij de Geschillencommissie. In de Kwaliteitscriteria lees je hier meer over. Een geschil moet uiterlijk 12 maanden na de datum waarop je je klacht bij Eneco indiende aan deze commissie worden voorgelegd. Je kunt je geschil ook voorleggen via het Europese ODR platform
Wil je weten wat je rechten zijn op het gebied van energie? Ga dan naar Consuwijzer, het loket van de overheid voor consumenten.

Of liever samen je vraag oplossen

Eneco Phone

Bellen

Hulp nodig bij het vinden van een antwoord op je vraag? Klik hieronder om naar onze telefoonnummers te gaan:

Telefoonnummers