U bent nu hier

Als je een klacht hebt over Eneco

Als je een klacht hebt over Eneco, dan horen we dat graag. Want ook al lukt het soms niet direct, bijna altijd vinden we een oplossing of kunnen we goed uitleggen wat er is gebeurd.

Neem je hiervoor contact op met onze klantenservice op 088 8955 955. Onze medewerkers helpen je graag. Ook als dat de eerste keer niet helemaal is gelukt. Geef aan waar je klacht over gaat en welke oplossing je van ons verwacht.

Als u er toch niet uit komt.

Soms lukt het toch niet met de medewerker. Dat kan gebeuren. Zet dan je klacht duidelijk op papier. Dan is voor iedereen helder waar de klacht over gaat, en wat je van Eneco verwacht. Mochten we ook na je brief er nog niet uitkomen, dan is je brief ook gelijk de basis voor je bezwaar bij de Geschillencommissie. Zo voorkom je dat we alsnog iets vergeten.

Stuur je brief naar:

Eneco Consumenten
Postbus 1014
3000 BA Rotterdam.

Geschillencommissie

Klachten nemen wij serieus. Meestal komen we er samen dan ook goed uit. Ben je onverhoopt niet tevreden met onze reactie, maak dan bezwaar bij de Geschillencommissie. In de Kwaliteitscriteria lees je hier meer over. Een geschil moet uiterlijk 12 maanden na de datum waarop je je klacht bij Eneco indiende aan deze commissie worden voorgelegd. Je kunt je geschil ook voorleggen via het Europese ODR platform
Wil je weten wat je rechten zijn op het gebied van energie? Ga dan naar Consuwijzer, het loket van de overheid voor consumenten.

Of liever samen je vraag oplossen

Eneco Phone

Bellen

Hulp nodig bij het vinden van een antwoord op je vraag? Klik hieronder om naar onze telefoonnummers te gaan:

Telefoonnummers