Je huis lekker warm
én veilig

  • Nu 6 maanden gratis speciaal voor jou
  • 24/7 bereikbaar voor storingen
  • Voor 15.00 uur gebeld, dezelfde dag een monteur

Bekijk de abonnementen

De voordelen van een onderhoudsabonnement

Veiligheid

Regelmatig onderhoud aan je cv-ketel minimaliseert de kans op koolmonoxidevergiftiging.

Zekerheid

Minder kans op onaangename verrassingen zoals een koud huis of koude douche.

Besparing

Met vakkundig onderhoud blijft je ketel zuinig werken en gaat langer mee.

Onze onderhoudsabonnementen

6 maanden gratis KetelComfort Standaard of KetelComfort Top speciaal voor jou

Welk pakket past bij mij?

KetelComfort Basis

Ik wil geen duur cv-onderhouds-abonnement, maar als ik een storing heb wil ik wel dat ik dezelfde dag nog geholpen wordt. Ik kies voor KetelComfort Basis.

KetelComfort Basis

Als ik een monteur nodig heb wil ik geen voorrijkosten of arbeidsloon betalen. Eventuele materiaalkosten betaal ik zelf wel. Daarom kies ik voor KetelComfort Standaard.

KetelComfort Basis

Ik wil zekerheid, en niet voor onverwachte kosten komen te staan. Ik wil een pakket waarin alles is inbegrepen. KetelComfort Top past bij mij.

Overstappen naar een onderhoudsabonnement van Eneco

Overstappen is zó geregeld. Met behulp van deze opzegbrief zeg je zelf je huidige onderhoudsabonnement eenvoudig op. Daarnaast hebben wij de meest voorkomende aanbieders van een onderhoudsabonnement in dit overzicht op een rijtje gezet.

Wat gebeurt er na mijn aanvraag?

Bevestiging
Je ontvangt direct per e-mail de bevestiging van je bestelling op het door jou opgegeven e-mailadres.
Bedenktijd
Je hebt 14 dagen bedenktijd na ontvangst van je contract.
Afspraak
Binnen 5 werkdagen word je gebeld om de ketelcheck in te plannen. Hierbij komt de monteur de ketel inspecteren en wordt bepaald of je ketel in het abonnement kan worden opgenomen. Eventuele materiaalkosten tijdens deze check zijn voor jouw rekening.
Start abonnement
Het abonnement gaat definitief in als tijdens de ketelcheck blijkt dat je cv-ketel geschikt is.

Veelgestelde vragen

over KetelComfort

  • Waarom is het verstandig mijn cv-ketel in onderhoud te nemen?

    Een goed onderhouden cv-ketel is zuiniger en de kans wordt kleiner dat er eenm storing optreedt. Ook blijft hij veilig werken waardoor gevaarlijke situaties worden voorkomen. Daarnaast ben je verzekerd van een goede storingshulp. Bel je voor 15:00 uur dan word je dezelfde dag nog geholpen. Ten slotte draagt een goed onderhouden cv-ketel bij aan de waarde van je huis.

  • Is Eneco ervaren in het onderhouden van cv-ketels?

    Eneco is een belangrijke speler in de markt voor energie. Niet alleen op het gebied van levering van elektriciteit en gas, maar ook wat betreft het onderhoud van cv-ketels. Eneco heeft al tientallen jaren ervaring op het gebied van service & onderhoud van cv-ketels. Jouw cv-ketel is voor onderhoud bij ons in goede handen.

  • Waar betaal ik precies abonnementskosten voor?

    Met KetelComfort ben je verzekerd van een periodieke onderhoudsbeurt aan jouw cv-ketel. Daarnaast kun je ons inschakelen in geval van storing. Als je vóór 15.00 uur contact met ons opneemt, komt er dezelfde dag nog één van onze experts bij je langs. Afhankelijk van het soort onderhoudscontract dat u heeft, kunnen voorrijkosten en arbeidsloon en materiaal bij een storing of onderhoud voor rekening van Eneco zijn.

  • Wat moet ik doen als ik een storing heb?

    Neem bij een storing contact met ons op. We zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Je belt naar: 088 - 89 55 000. Neem vóór 15.00 uur contact met ons op, dan word je dezelfde dag nog geholpen.

  • Wat moet ik doen als ik een storing heb?

    Neem bij een storing contact met ons op. We zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Je belt naar: 088 - 89 55 000. Neem vóór 15.00 uur contact met ons op, dan word je dezelfde dag nog geholpen.

  • Moet ik extra betalen wanneer ik een storing heb?

    Dit is afhankelijk van het abonnement dat je kiest. Bij Standaard en Top hoef je niet extra te betalen voor voorrijkosten en arbeidsloon bij een storing. Mocht er materiaal nodig zijn, dan zijn materiaalkosten die betrekking hebben op randapparatuur (zoals bijvoorbeeld expansievat, radiatoren, leidingwerk, rookgasafvoer) tot €250 zelfs gratis bij KetelComfort Top. Lees hier de verschillen tussen de abonnementen.

  • Hoe snel zijn jullie ter plaatse wanneer ik een storing heb?

    Bij een melding vóór 15.00 uur zullen we nog dezelfde dag bij je langskomen om de storing te verhelpen. Bij spoed of gevaarlijke situaties zijn we uiteraard 24 uur per dag beschikbaar.

  • Hoe kan ik overstappen naar een onderhoudsabonnement van Eneco?

    Je kunt snel en eenvoudig overstappen naar Eneco. Bekijk ons aanbod en kies je abonnement. Kies je ervoor over te stappen naar Eneco, dan helpen we je bij de overstap. Je kunt je huidige onderhoudsabonnement eenvoudig opzeggen met deze opzegbrief. Daarnaast hebben wij de meest voorkomende aanbieders van een onderhoudsabonnement in dit overzicht op een rijtje gezet.

  • Waarom moet ik betalen voor mijn Entreebeurt?

    Voordat wij jouw ketel in onderhoud nemen, controleren we bij de Entreebeurt eerst of alles met je ketel in orde is. Wij nemen jou ketel namelijk pas in onderhoud als deze goed functioneert. Een Entreebeurt duurt maximaal 1 uur. Als bij de Entreebeurt blijkt dat er een storing is, controleert de monteur of hij deze direct kan verhelpen. Mocht de monteur hierdoor meer tijd of extra materiaal nodig hebben, dan zijn de kosten hiervan voor je eigen rekening. Deze kosten zijn namelijk ontstaan voordat je ketel bij ons in onderhoud was.

    Bij onderhoud zijn de voorrijkosten en arbeidsloon voor rekening van Eneco nadat wij jouw ketel in contract hebben genomen. Afhankelijk van het soort onderhoudscontract dat u heeft, kunnen voorrijkosten en arbeidsloon en materiaal bij een storing of onderhoud voor rekening van Eneco zijn.

Heb je vragen over het bestelproces?

Eneco Phone

Bel dan met

088 - 8 955 955
(je betaalt je gebruikelijke belkosten)

Bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 20.00 uur