Ontdek nu gratis

Toon® KetelComfort

24/7 inzicht en service op je cv-ketel

Toon® KetelComfort

  • Met Toon® 24/7 inzicht en service op je cv-ketel
  • Storingsmeldingen op Toon, via sms en e-mail
  • Bij urgente storingen snel een monteur bij je thuis
  • Service van onze eigen Eneco-monteurs
  • Gratis en vrijblijvend tot 1 april 2016

De voordelen van Toon® KetelComfort

24/7 inzicht en service op je cv-ketel

Toon KetelComfort geeft je 24 uur per dag, 7 dagen per week inzicht in het functioneren van je cv-ketel. Eventuele storingsmeldingen ontvang je via Toon, sms en e-mail. Bij een storing ontvangt onze monteur via je Toon een storingsmelding, zodat we direct kleine storingen op afstand kunnen verhelpen. Zo kunnen we serieuze storingen voorkomen. Valt je cv-ketel toch uit, dan is er snel een eigen Eneco-monteur bij je thuis. Zij weten alles over Toon en je cv-ketel.

Gratis service op Toon®

Je hebt al Toon in huis én een Service & Onderhoud Contract bij Eneco Installatiebedrijven. Daarom kun je als eerste gebruikmaken van onze nieuwe service, Toon® KetelComfort. Eneco wil deze service gedurende het jaar verder ontwikkelen. Doordat Eneco steeds meer inzicht krijgt in de storingen en het verloop van de service, kan Eneco deze service nog verder ontwikkelen en uitbreiden. Toon KetelComfort is helemaal gratis voor je tot 1 april 2016. Na die tijd kun je opnieuw kiezen voor Toon KetelComfort als betaalde dienst. Wanneer je niet opnieuw kiest voor Toon KetelComfort, zetten we deze per 1 april 2016 automatisch stop.

Alles over Toon KetelComfort

Meest gestelde vragen

Alles over KetelHulp op Toon

Veelgestelde vragen
  • Werkt Toon® KetelComfort op alle cv-ketels?

    Toon® KetelComfort werkt op alle OpenTherm® aangesloten cv-ketels. OpenTherm -producten zijn herkenbaar aan het OpenTherm logo. OpenTherm is als het ware de taal waarmee twee modulerende toestellen met elkaar praten. Hierdoor kunnen producten (cv-toestellen en thermostaten) van verschillende merken onderling met elkaar samen werken. Toon KetelComfort werkt nog niet met Nefit cv-ketels.

  • Welke berichten kan ik verwachten via Toon®, sms en/of e-mail?

    Zodra je cv-ketel een storing heeft, ontvang je een bericht op Toon. Als je dat wenst, kun je deze storingsmelding ook via e-mail en/of sms ontvangen. Daarnaast ontvang je maandelijks een bericht met de status van je cv-ketel op Toon. Aan- en afmelden voor deze e-mail en sms-dienst kan via 0900-235 3632 (lokaal tarief, dit is inclusief je telefoonkosten) op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur. Of stuur ons een e-mail.

  • Hoe kijkt de monteur precies mee naar de cv-ketel in mijn huis?

    Toon is een thermostaat en staat dus continu in contact met je cv-ketel. Zodra je cv-ketel een melding geeft, stuurt Toon deze automatisch door naar Eneco. Toon maakt hierbij altijd gebruik van een beveiligde verbinding. Voor Toon KetelComfort worden verbruiksgegevens en thermostaatinstellingen niet geraadpleegd. Meer weten over veiligheid en privacy? Kijk in de voorwaarden Toon KetelComfort en de Privacyverklaring Toon®.

  • Wanneer belt de Eneco monteur mij?

    Als je cv-ketel een storing heeft die niet op afstand is op te lossen, bellen we je zo snel mogelijk. We bellen van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 21.00 en op zaterdag van 09.00 tot 20.00 om een afspraak te maken voor een monteursbezoek. Bij een storingsmelding 's avonds, 's nachts of op zondag, nemen we de eerstvolgende dag contact met je op.

  • Moet ik klant zijn van Eneco om gebruik te maken van Toon® KetelComfort?

    Ja, je moet in het bezit zijn van Toon en een Service & Onderhoud Contract hebben bij Eneco Installatiebedrijven.

  • Wat doet Eneco met de informatie van mijn cv-ketel?

    Eneco verwerkt alleen de informatie die noodzakelijk is voor de monteurs, zoals storingsmeldingen op je cv-ketel, het aantal ontsteekpogingen, het aantal branduren en de waterdruk. Deze gegevens gebruiken we om mogelijke storingen beter te zien aankomen. In veel gevallen kunnen we ingrijpen voordat een storing zich daadwerkelijk voordoet.

  • Waarom staat Toon® KetelComfort niet op de website?

    Toon® KetelComfort is momenteel nog in ontwikkeling en daarom nog niet beschikbaar via onze website. Je kunt alleen gebruik maken van Toon® KetelComfort als je van Eneco per e-mail een uitnodiging hebt gekregen.

  • Moet ik vanaf 1 april 2016 voor deze dienst betalen?

    Je profiteert tot 1 april 2016 gratis van Toon KetelComfort. Na die tijd kun je opnieuw kiezen voor Toon KetelComfort als betaalde dienst. Wanneer je niet opnieuw kiest voor Toon KetelComfort, zetten we deze per 1 april 2016 automatisch stop.

  • Hoe kan ik mij afmelden voor Toon® KetelComfort?

    Je kunt je op elk moment afmelden voor Toon® KetelComfort via 0900 – 235 3632 (lokaal tarief, dit is inclusief je telefoonkosten) op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur. Of stuur ons een e-mail.

Heb je vragen?

Eneco Phone

Bellen

0900 - 235 3632

(je betaalt je gebruikelijke belkosten), op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur.