Hulp bij storingen

Eerste hulp bij Toon-storingen

Toon hulpvideo’s

Nooit leuk, zo’n storing. Hier los je ‘m snel op!

Verwarming blijft warm of koud

Zet Toon jouw verwarming onverwacht aan? Of juist niet, terwijl je dat wél had verwacht? Met deze hulpvideo los je het probleem snel op.

Geen actueel verbruik zichtbaar op Toon

Zie je geen actueel verbruik op Toon of in de Toon-app? Deze video laat zien hoe je dit oplost.

De Toon-app werkt niet

Werkt de Toon-app voor smartphone en/of tablet niet? Vaak heeft dit te maken met Toon zelf. Deze video legt uit hoe je dit oplost.

Geen verbinding met internet/wifinetwerk

Meldt Toon de storing ‘Geen verbinding met uw draadloze (wifi)netwerk’ of ‘Geen verbinding met internet’? Of werkt de functie Weer en verkeer niet goed?

Is mijn Toon up-to-date?

In deze video laten we je zien hoe je een software-update voor jouw Toon uitvoert.

Slimme meters en Toon

Deze hulpvideo vertelt je:

- Wat er gebeurt nadat onze monteur na de Toon installatie slimme meters heeft aangevraagd.
- Hoe je, na de installatie, Toon verbindt met je geplaatste slimme meters (aansluiten P1 kabel).

Eventuele missende onderdelen, zoals de P1 kabel of de juiste meteradapter, kun je via de video kosteloos bestellen.

Toon aangeschaft: wat nu?

Wil je weten wat er gebeurt óf wat je moet doen nadat je Toon hebt aangeschaft? Bekijk de video hiernaast of ga naar de pagina over de bestelling en installatie van Toon.

Vind je oplossing op de Community

Veel Toon-gebruikers hebben al een oplossing gedeeld voor veel voorkomende storingen of problemen. Ontmoet en help elkaar op de Community!
Pics

Toon van slag sinds laatste update

17 minuten geleden - FrankL
2 Reacties
Pics

Toon

45 minuten geleden - tomaatje
6 Reacties
Pics

Ketel blijft stoken (Hotfix 2.2.24)

49 minuten geleden - Jeroen
689 Reacties
Pics

Toon blijft stoken

1 uur geleden - Dekster
3 Reacties

Of liever samen je vraag oplossen

Eneco Toon-team

Heb je een storing op Toon? Zorg er dan voor dat je thuis bent wanneer je ons belt. Alleen als je in de buurt bent van Toon, kunnen wij jou goed helpen de storing te verhelpen.

Bel naar 0900 - 235 3632

Bereikbaar op werkdagen tussen 8.00 en 20.00 (lokaal tarief, incl. je telefoonkosten).

Eneco textbox

Vind je antwoord op ons forum en social media

Op het Eneco Forum kun je je vraag eenvoudig voorleggen aan andere klanten en antwoorden lezen op eerdere vragen. Ook is Eneco bereikbaar via Twitter en Facebook, op werkdagen van 08.00 tot 21.00 uur en zaterdag en zondag van 10.00 tot 16.00 uur. Op het forum en social media helpen we elkaar.

Naar het Forum

Eneco Postcard

Stuur een bericht

Stel direct je vraag aan de juiste expert via ons mailformulier. Binnen twee werkdagen ontvang je een bericht van ons.

Vraag stellen