Exclusief
Toon®
aanbod
voor Rabobank leden

Haal Toon® in huis

Van €275 voor €175

  • Inzicht in je energieverbruik
  • Bespaar kosten
  • Bedien Toon op afstand
  • Ook zonder energiecontract van Eneco

Bestel

Voordelen van het Toon-abonnement

Om Toon® optimaal te gebruiken betaal je €4,95 per maand. Ben je klant bij Eneco dan betaal je €3,50 per maand. Hiervoor geniet je van alle functies en service van Toon®. Minimale afname van één maand. Daarna maandelijks opzegbaar.

Installatie van Toon®

De monteur regelt alles

  • Een erkend Eneco-monteur komt Toon installeren
  • Je huidige thermostaat wordt vervangen door Toon
  • Vragen? Met zijn duidelijke uitleg kun je snel aan de slag met Toon

Speciaal voor jou: Toon Support

Meer lezen over nieuwe functies op Toon of welke uitbreidingen je kunt kopen, zoals Slimme Stekers? Kijk dan op Toon Support, de speciale online-omgeving voor Toon-gebruikers. Hier kun je ook de Toon app downloaden, handleidingen terugvinden of lezen wat te doen bij storing.

Veelgestelde vragen

  • Waarom biedt Eneco deze actie aan?

    Eneco en Rabobank denken hetzelfde over duurzaamheid, groene energie en alles daaromheen. Vanwege ons groene hart hebben wij een uniek aanbod voor leden van de Rabobank voor de slimme thermostaat Toon®, zodat je thuis ook kunt bijdragen aan een duurzame wereld. Met Toon® krijg je inzicht in je energieverbruik en bespaartips.

  • Tot wanneer is dit aanbod geldig?

    Het aanbod is tot en met 30 juni 2016 geldig.

  • Kan ik ook gebruik maken van dit aanbod als ik al klant ben bij Eneco?

    Als klant van Eneco kun je ook gebruik maken van dit aanbod. Heb je vragen? Bel dan met onze klantenservice (0800 – 0062).

  • Kan ik Toon ook zonder energiecontract bestellen of als ik geen energiecontract heb bij Eneco?

    Ja, Toon is er voor iedereen. Je kunt ook Toon gebruiken zonder stroom en gas van Eneco. Het enige verschil is dat als je wel stroom en gas afneemt van Eneco, Toon een koppeling kan maken met je energiecontract. Hierdoor kan Toon je laten zien wat je verbruik daadwerkelijk kost door het gebruik van je actuele leveringstarieven. En je betaald als Eneco klant maandelijks 3,50 euro abonnementskosten voor Toon in plaats van 4,95 euro.

  • Hoe wordt er met mij een installatie afspraak gemaakt?

    Na je aanmelding ontvang je een bevestigingsmail. Hierin wordt uitgelegd wat er gaat gebeuren de komende tijd. Zo ook dat je een e-mail ontvangt voor het inplannen van je installatieafspraak. Vervolgens ontvang je een bevestigingsmail met uitleg wat er tijdens de installatie gaat gebeuren. De thermostaat stuurt je CV ketel aan: een apparaat waar gas, stroom en water samenkomen. Omdat wij ieder risico op onveilige situaties tijdens en na installatie willen uitsluiten, wordt Toon alleen verkocht in combinatie met installatie door een professioneel monteur. Installeer je Toon wel zelf, dan vervalt je garantie op Toon.

  • Wat gebeurt er als Toon® toch niet geïnstalleerd kan worden?

    Als blijkt dat door technische redenen Toon niet bij je geïnstalleerd kan worden, ontvang je het aankoopbedrag terug.

    Voor installatie van Toon is het volgende nodig:

    • WiFi + internetverbinding om Toon op internet aan te sluiten;
    • Een voor Toon geschikte elektriciteits- en gasmeter, die zich in je huis bevinden;
    • Een vrij stopcontact in je meterkast en bij de CV ketel. Niet aanwezig? Onze monteur plaatst deze voor je als service.
    Dit wordt met je gecheckt bij het maken van je installatieafspraak. De monteur kijkt of dat je elektriciteits- en gasmeter geschikt zijn voor een koppeling met Toon. Als dit niet zo is, doen wij voor jou de aanvraag voor versnelde installatie van een slimme meter

  • Kan ik Toon ook kopen zonder abonnement?

    Nee, je kunt Toon niet kopen zonder abonnement. Je kunt je abonnement wel opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand. Je verliest dan alle inzicht- en internetdiensten van Toon. Je thermostaat blijft dan nog wel gewoon werken.

  • Waarin verschilt Toon van de thermostaat die ik nu heb?

    • Toon is de enige thermostaat die direct inzicht geeft in je energieverbruik en -kosten. Toon kan alles wat je huidige thermostaat kan - en nog veel meer! Met Toon ben je baas over je huis.
    • Bedien Toon op afstand met je smartphone of tablet via de gratis Toon-app.
    • Bekijk en vergelijk op ieder moment je energieverbruik: per uur, dag, week, maand en jaar.
    • Volg je energiekosten op de voet. Toon geeft altijd je actuele tarief weer, zodat ook de gepresenteerde kosten persoonlijk en actueel zijn.
    • Houd grip op je energiekosten en voorkom verrassingen op je jaarnota dankzij actieve meldingen bij bovengemiddeld verbruik.
    • Beschik over nog meer handige functies met de Toon-app, zoals gedetailleerder inzicht.
    • Herken waar pieken in je verbruik vandaan komen en pak sluipverbruik aan.
    • Vergelijk je energieverbruik met dat van buren, vrienden of een vergelijkbaar huishouden.
    • Profiteer van talloze extra services, zoals weers- en verkeersinformatie. De functies op Toon worden met software updates continu uitgebreid.

  • Hoe blijf ik op de hoogte van nieuwe functies op Toon?

    • Je ontvangt automatisch de Toon Nieuwsbrief. Daarnaast ontvang je ook serviceberichten.
    • Ook kun je op de hoogte blijven via Toon Support, de speciale online omgeving voor Toon gebruikers. Hier zie je ook welke (nieuwe) koppelmogelijkheden er zijn voor Toon, zoals nu Slimme Stekkers, Philips Hue en Rookmelder op Toon.

  • Waar kan ik bijbehorende producten en/of uitbreidingen op Toon vinden?

    Je kunt deze vinden in onder andere de Bespaarshop van Eneco. Van tijd tot tijd hebben we zelfs aanbiedingen, waar je als Toon-klant ook gebruik van kunt maken. Dat geldt ook voor andere energiebesparende- en/of zuinige producten, die je in deze shop vindt.

Samen je vraag oplossen?

Bellen

Onze klantenservice staat voor je klaar op werkdagen van 08:00 - 20:00 uur.

Bel naar 0800-0062 (gebruikelijke belkosten).

Ook via onze medewerkers kun je het aanbod bestellen.