Nu Elektrisch

Volledig duurzaam met Eneco HollandseWind®

  • Ontvang Toon® + installatie t.w.v. € 195 cadeau.
  • 100% groene stroom uit Nederlandse windparken.
  • 4 jaar lang de zekerheid van een vaste prijs.

Direct bestellen

Elektrisch laden met 100% windstroom 

Samen gaan we voor duurzaam

Het gaat hard met duurzaamheid in Nederland. Niet alleen kiezen steeds meer mensen voor groene energie. Maar maken wij steeds bewuster duurzamere keuzes in ons dagelijks leven. En dat gaat verder dan alleen het gebruik van schone brandstoffen. Het gaat ook om de weg ernaar toe. Daarom werken we samen met Natuur & Milieu in het project 'Nu Elektrisch'.

Nu Elektrisch

Deelnemen aan 'Nu Elektrisch' betekent dat je, naast de Nissan Leaf, een laadpas krijgt waarmee je bij alle laadpunten je auto laadt met Eneco HollandseWind®. Kies je voor het basislaadpakket? Dan wordt er bij je huis het laadpunt Compact Mini zonder tussenmeter geïnstalleerd. Dit laadpunt wordt aangesloten op je huidige energievoorziening en neemt dus stroom af van je huidige energieleverancier. Klanten van Eneco laden hun auto volledig op met Eneco HollandseWind en profiteren van windkrachtkorting oplopend tot € 36 per jaar.

HollandseWind® en AardGas 4 jaar

Eneco HollandseWind met Toon

Kies voor Eneco HollandseWind®

  • Windkrachtkorting oplopend tot € 144 in 4 jaar.
  • 100% windstroom uit Nederland.
  • Toon® + installatie (t.w.v. € 195) cadeau.

Veel gestelde vragen Elektrisch Laden

  • Uit welke laadpunten kan ik kiezen?

    Je kunt kiezen uit drie laadpunten:

    • Compact Mini met tussenmeter
    • Compact Mini zonder tussenmeter
    • EV-Box

    Als je al voorzien bent van een laadpunt of een openbaar laadpunt ter beschikking hebt, dan kun je ook een losse laadpas bestellen.

  • Wat houdt de basisinstallatie precies in?

    De basisinstallatie gaat uit van de Compact Mini zonder tussenmeter. Als je kiest voor de Compact Mini met tussenmeter of de EV-Box, dan wordt er een meerprijs gerekend. Onder de basisinstallatie wordt het schouwen van de locatie en de installatie van het laadpunt verstaan. Hieronder staat per item aangegeven wat bij de basisinstallatie van toepassing is.

    Schouwen

    • Je bepaalt in overleg datum en tijd van de schouwing
    • De aannemer kijkt bij je thuis wat de mogelijkheden zijn en stelt vervolgens de definitieve installatieofferte op.  Let op: zie je na de schouwing af van de offerte dan ontvang je een factuur voor de gemaakte schouwkosten van € 75 exclusief BTW.

    Installatie

    • Je bepaalt in overleg datum en tijd van de installatie. De installatie duurt ongeveer 3 uur.
    • De basisinstallatie gaat uit van de Compact Mini zonder tussenmeter. 
    • Het laadpunt wordt aan de muur gemonteerd. Kies je een laadpunt op een paal dan worden er meerkosten berekend. Deze kosten zie je terug in de offerte. 
    • Een voedingskabel van maximaal 10 meter is inbegrepen. De afstand vanaf de meterkast tot het laadpunt bedraagt maximaal ongeveer 3-5 meter. Er is altijd meer voedingskabel nodig dan de daadwerkelijke afstand tussen de meterkast en het laadpunt.
    • Wij gaan ervan uit dat er een 16A groep beschikbaar is met een goed functionerende aardlekschakelaar. Is deze niet aanwezig en zijn er aanpassingen in de meterkast nodig dan worden er meerkosten berekend.
    • Materiaal (denk aan: hostaliet pijp, beugels en klein materiaal)
    • Maximaal 3 muurdoorboringen. 
    • Wegwerken van de kabel en opruimen.
  • Wat wordt verstaan onder meerwerk?

    Onder meerwerk wordt verstaan alle werkzaamheden die niet vallen onder de basisinstallatie. Deze kosten zie je terug in de offerte.

  • Waaruit bestaan de kosten van het laadpakket?

    De kosten van het laadpakket bestaan uit het laadpunt, de basisinstallatie, hosting, onderhoud en de laadpas.

  • Hoe verloopt het proces van bestelling tot installatie?

    Het totale proces omvat vijf stappen. Hieronder vind je terug om welke stappen het gaat.

    • Stap 1: Schouwing
    • Stap 2: Offerte
    • Stap 3: Toestemming
    • Stap 4: Installatie
    • Stap 5: Laadpas aanvragen

  • Ik wil graag snel en gemakkelijk inzicht in al mijn laadgegevens, kan dat bij Eneco?

    Ja dat kan. Al onze klanten hebben toegang tot hun eigen MijnLaden-account. Hier heb je inzicht in je laadgegevens.

  • Ik heb een vraag over het leasen van de auto, waar kan ik terecht?

    Voor al je vragen die te maken hebben met het leasen van de auto kun je terecht bij DirectLease.

  • Ik wil graag snel en gemakkelijk inzicht in de laadpunten in mijn omgeving, kan dat bij Eneco?

    Ja dat kan. Via de MijnLaden app heb je altijd een actueel overzicht bij de hand van laadpalen in je omgeving. Je kunt de app downloaden via de App Store of Google Play.

  • Kan ik alleen een laadpas krijgen?

    Ja dat kan.

  • Hoe kan ik Eneco bereiken?

    Je kunt ons met vragen over elektrisch laden bereiken via elektrischladen@eneco.nl of via (088) 170 7700. Onze medewerkers staan je graag te woord.

Wil je contact met een medewerker?

Eneco Phone

Bellen

088 - 170 7700

Op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur.